SKRADZIONO MI KONTO, CO ROBIĆ?
No właśnie, co? Problemu nie ma, gdy posiadamy hasło do naszego maila. Naciskamy wtedy przycisk:

Wyskoczy nam okienko: 


 Pamiętajcie, że nie możecie podać byle jakiego emaila. Musi być to email podany podczas potwierdzenia maila. Gorzej zaś jest jeśli... skradziono nam maila. Co wtedy robić? Musimy sytuację wyprzedzić! A więc nawet teraz, jeśli nikt nie przejął Twojego konta, wejdź na maila i skopiuj pokwitowanie płatności za VIP/SC. Następnie otwórz program Microsoft Word (2010, 2007, czy inne, jest to obojętne) i w tym samym czasie naciskasz przyciski CTRL+V, bądź prawym przyciskiem myszy i wybierasz opcję "wklej".




 Po wklejeniu, otwieramy panel "plik".

Zaznaczamy opcję "zapisz jako".
Wybieramy format pdf, moderatorzy przyjmują tylko taki, szczerze nie wiem. Kiedy ja potwierdzałam maila miesiąc temu, wysyłałam screeny pokwitowań. Proces jednak został troszkę opóźniony, ponieważ p. Moderator potrzebowała załączników w formacie pdf. Następnie wybieramy opcje pliku pdf, zaznaczcie takie jak ja niżej:
 
Po czym zapisujemy nasz plik, np. na pulpicie, albo w innym łatwo dostępnym miejscu. Teraz mamy pewność, że kiedy nasze konto zostanie skradzione, odzyskamy je bezproblemowo. 
Ale, gdy już nie mam dostępu do konta, co robić? Jak najszybciej napisać maila do p. Moderator, na 100% nam pomoże. Szybko i łatwo można robiąc to w ten sposób:
 Wybieramy panel kontakt.
 Pisząc maila do p. Moderator pamiętaj o interpunkcji, zwrotach grzecznościowych oraz ortografii. Mail powinien mieć charakter listu oficjalnego. Pamiętajcie by dobrze uchwycić problem, jaki Was dotknął, a jeśli skradziono Wasze rzeczy (możecie to zobaczyć w awards, w kategorii towarzyski), również to napiszcie. P. Moderator odzyska Wasze ciuchy, czy sc! Jak już skończycie, wyślijcie. Odpowiedź dostaniecie na mail wpisany w polu "adres email", nie na msp! Bądźcie cierpliwi. ;)

Brak komentarzy: